poniedziałek, 2 lutego 2015

Plany większe i mniejsze

Od pewnego czasu staram się ogarnąć terminy różnych zawodów i seminariów... nie są zbyt łaskawe dla nas. Rok temu zawody agility w Katowicach odbywały się tydzień przed DCDC Wrocław, w tym roku wypadają na ten sam termin i miałam dłuugo dylemat które zawody wybrać, ale ze względu na brak DCDC w Sopocie postanowiłam jechać do Wrocławia i znów wystartować w Tossie, na konkurencje freestylową jeszcze jest za wcześnie. W lipcu w owczarni Natolin odbędą się III zawody pasterskie wg. regulaminu ASCA, a dzień przed prawdopodobnie seminarium z Anneke de Jong na które będziemy chciały się wybrać z Funflem (i być może młodą), na samych zawodach nie wiem czy zostaniemy. W październiku pozostają nam zawody frisbee w Opolu oraz agility w Katowicach, w agi na bank startujemy o ile się jakaś kontuzja nie napatoczy, z Opolem.. czas pokaże. Pewnie w miedzy czasie wystartujemy w jakiś zawodach dogtrekkingowych i właśnie tak skromnie planujemy sezon 2015. Nie ma jakiś seminariów czy obozów które przykuły moją uwagę więc szykują się głównie starty.  Mam nadzieję, że nasze plany wypalą bo strasznie je okroiłam, na pewno będziemy sie gdzieś pojawiać w roli widza, ale nie jestem w stanie określić gdzie dokładnie.
A gdzie was będzie można spotkać? :)

4 komentarze:

  1. Z pewnością w tym roku koniecznie chcę pojawić się na DCDC we Wrocławiu- myślę o tossie, bo freestyle zdecydowanie jest dla nas za wczas, ale jeszcze wszystko się okaże. Oczywiście też chce wystartować w Opolu w kategorii super minidystance tak jak rok temu i myślę też o DCDC w Poznaniu aby się spotkać z bratem od Kentucky'ego(taki małe spotkanie rodzinne :P ). Myślę też aby być na zawodach w Katowicach jako widzowie, ale to w październiku. Będziemy prawdopodobnie na seminarium Pies w formie z Paulą Gumińską w Madzone. No i to chyba wszystko, jeszcze się zobaczy gdzie się pojedzie :) No i gdy będą ponownie treningowe zawody we Flow to z pewnością się wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. plany całkiem zacne:)
    a powiedz, znasz już termin opola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Opolu zawody mają być 10 i 11 października :-)

      Usuń
    2. Żeś mnie wyprzedziła :D
      http://dogfrisbee-poland.weebly.com/

      Tutaj fajnie porozpisywane terminy zawodów i semi ;)

      Usuń